2015. július 1., szerda

19.rész

Szívem dobbanásai hevesebben kezdtek verni. A kérdése nagyon meglepett, a hang nehezen jön ki a torkomon, nem is tudom, hogy mit válaszoljak. Elszeretnék menni vele, de félek is egyrészt, nem tudom, hogy a randi után, hogyan is nézhet rám, vagy én rá. Attól tartok elrontanák valamit, már most ideges vagyok, ha rá nézek és látom kezében azzal a rózsával, mi lesz akkor a randin. Túlságosan gyerekesen viselkedek, viszont gyakorlatilag ez lesz most az első randim, hogyha régen volt is már randim, arra nem emlékszem. Nem tudnám vissza utasítani, viszont nagyon félek is a dologtól. Sóhajtottam egyet, majd elengedtem felé egy lágy mosolyt. Megfogtam a rózsát és választ adtam a kérdésére.

Niall szemszöge


Remegő lábakkal mentem végig a folyóson, féltem, hogy mit válaszolhat. Legutóbb azt mondta, hogy legyünk csak barátok, viszont azóta úgy érzem, hogy az ő érzései is erősebbek lettek irántam. Elhatároztam elhívom randizni, meglátjuk, hogy mit felel, ehhez az elhatározáshoz azért kellett egy kis bátorság is. Elmondtam Liamnek mit is tervezek ő pedig határozottan bátorított engem a dologra, támogatott az ügyben, amivel elérte, hogy szoruljon belém egy kis magabiztosság. Félve léptem be a szobába, de amikor megpillantottam őt megnyugodtam. Mikor észrevett engem fel kelt a kanapéról és felém közeledett. Hátam mögött ott bujkált egy vörös rózsa, amit neki szántam, a legtöbb lány szereti ezt a virágot, remélem neki is tetszeni fog. 
 -Jó, hogy megjöttél.-jelentette ki egy ásítás kíséretében. -Már majdnem elaludtam, de most, hogy itt vagy én megyek is.-mondta és már ment is volna, de utána szóltam. 
-Várj, előbb szeretnék kérdezni valamit.-lassan fújtam ki a levegőt, egyre jobban izgultam, már nagyon vártam a válaszát, de előtte fel is kellene tennem a kérdést. 
-Mond csak.-mosolygott rám, a mosolya megnyugtatott, éreztem, hogy nem kell mitől félnem. Felé nyújtottam a virágot, majd meg is kérdeztem:
-Nem lenne kedved holnap eljönni velem randizni?-kissé elpirulhattam, de túl jutottam a dolgon, egyrészt, már csak a válasz volt vissza. Láttam meglepte a kérdésem, egy darabig dermedten állt előttem, majd amikor észbe kapott gondolkozni kezdett a válaszon. Már nagyon izgultam, ha most is elutasít úgy érzem nincs több értelme a további próbálkozásoknak. Bele kell törődnöm, hogy ő nem akar barátságnál többet. Megfogta a rózsát, majd szemeimbe nézett. 
-Niall, szívesen elmennék veled randizni.-mosolyodott el, mire nekem egy széles vigyor terült el az arcomon. Szívem őrült tempóba kezdett el verni, hihetetlenül őrültem, hogy igent mondott. Engedett vizet egy vázába, majd beletette a rózsát. 
-Viszont én most elmegyek fürödni, utána pedig aludni.-mondta
-Menj csak én még tv-zek egy kicsit.-mondtam, majd megindultam a nappaliban lévő kanapé felé. Kényelmesen elhelyezkedtem és elkezdtem nézni egy filmet. 

♣♣♣

Reggel arra keltem, hogy nyakon öntenek egy pohár vízzel, szemeim gyorsan kipattantak, majd Louis-val találtam szembe magam, mire mérgesen ráztam a fejem.
-Ezt mért kellett?-kérdeztem tőle kissé sértődötten, nem kellemes érzés ilyen módon felkelni. 
-Miért itt aludtál? Nemet mondott neked, majd ki is zárt a szobából?-kérdezte, miközben a kanapéra mutatott. 
-Elaludtam a filmem ennyi és nem, nem mondott nemet.-kacsintottam rá, mire ő rám ugrott és lepacsizott velem. Ezt szeretem a srácokban, hogy ugyan úgy tudnak örülni a másik boldogságának és akármennyire is lököttek sosem tudnám őket elhagyni. Louis nem zavartatva magát, hogy még mindig rajtam fekszik bekapcsolta a tv-t, majd elkezdte nézni.
-Héj Louis, Eleanor nem ma jön?-kérdeztem, mire rögtön felugrott és ki szaladt a lakosztályból. Már csak egy kérdésem lenne, hogyan tudott bejönni, ha zárva volt az ajtó?! Bementem a fürdőbe, hogy felfrissítsem magam, amikor Sarah jött ki onnan. 
-Jó reggelt!-mosolygott rám kedvesen
-Viszont!-mosolyogtam vissza -Nem tudod, hogy Louis, hogyan jött be, ha zárva volt az ajtó?
-Én engedtem be, aztán mondta, hogy nyugodtan mehetek át öltözni, majd ő felkelt téged.
-Kellemesen ébresztett.-húztam el a szám, mire halkan felnevetett.
-Képzelem, na de megyek, mert megígértem Louis-nak, hogy kimegyek vele a repülőtérre Eleanor elé.
-Nem kell sietned, körülbelül kettő perce ment el ő is át öltözni.-mondtam. Egy sóhajtás hagyta el a száját, majd tovább állt én pedig bementem a szobába ruháért, majd a fürdőbe tussolni. Beálltam a zuhany alá, megnyitottam a csapot és hagytam, hogy a meleg víz kellemesen folyón végig a testemen. 

2 megjegyzés:

  1. Kicsit bánt, hogy nem volt egy az a rész nagyon eseménydus de azért remélem a következöben több lesz az izgalom.
    Nagyon várom a folytatást föleg Niall és (nemtudomalánynevét) randiját.
    Remélem hamar olvashatom :))))))

    VálaszTörlés
  2. Megprobalok jobban teljesíteni legközelebb és remélem, hogy hamarosan tudom hozni a következő részt:)

    VálaszTörlés